familie op de thee! - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van mel en kelsey - WaarBenJij.nu familie op de thee! - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van mel en kelsey - WaarBenJij.nu

familie op de thee!

Door: Kelsey

Blijf op de hoogte en volg mel en kelsey

24 Juni 2014 | Nieuw Zeeland, Rangiora

ZO daar ben ik weer haha. We hebben bezoek gehad uit NL! Mijn moeder, Sandra en Caitlin. Wat waren we blij elkaar te zien en weer te knuffelen! Ze bleven bij ons lekker slapen en de dag daarna zijn we op pad gegaan met 2 campers. Ze hadden een 4 pers. maar ze kregen een 6 pers. mee, wat een groot ding! Het kan ook niet dat er niets mis ging, de 2 e dag reden ze het buiten trapje er af bij een brug! Haha!
We hebben ze in 11 dagen rond gereden op het zuid eiland. We hadden geluk dat de westkust zon had en geen wind. Zo konden we de spiegeling van de bergen gedetailleerd in die prachtige meren zien.
Ze wisselden mooi af om bij ons te zitten, prachtig om ze te zien genieten van de scienics. Wauw wauw wauw haha best grappig.
We hebben met zn alle de bootcruise gedaan bij de Fjorden. Dat was prachtig, heel misterieus. Mel en ik doen toch ook dingen die wij niet gedaan hebben.
In queenstown hebben we paar dagen gezeten. Daar ook dat familiedrama erbij, vandaar dat mama nu 2 tattoos heeft in plaats van 2. Na ja, geen familie drama zonder familie haha! We zijn uit geweest in een ijs bar, heel gaaf, en daarna in een normale pub. Waar een hele goede band speelde, nog nooit zoiets bijzonders en vermakelijks gehoord. Ik was ook blij met mijn zusje op pad die avond. Zij staat lekker te kletsen met alle backpackers uit Brazilië, chillie en Nl. Wat een gezelligheid ! Mel en ik half 7 naar bed, en 8 uur moesten we eruit haha, weer even als van oudst.
Een mooie afsluiter bij lakes pukaki en tekapo. Waar we lekker genoten in de hot springs tussen bergen met sneeuw. Wat een vakantie!
We hebben mooie camping spots gehad en ontbeten tussen bergen en aan meren. Dit was een mooie trip om samen te delen, en wat hebben mel en ik genoten van ze! De laatste 2 nachten blijven ze bij ons slapen. Ik moet weer te werk en mel neemt ze nog mee voor deze omgeving. Het is moeilijk om weer afscheid te nemen maar we weten dat ze nog meer mooie dingen gaan zien en doen op weg naar Auckland.
Nu ze weg zijn merken we hoe saai het is zonder familie. Waar is de drukte? Waar zijn die lachende gezichten? Nog 10 maanden en dan zijn we blij dat we dat weer om ons heen hebben. Onze familie en vrienden ! Xx

• 24 Juni 2014 - 10:56

Annemiek:

Wat mooi allemaal. Ik ben niet jaloers, niet jaloers, niet jaloers......o, wat had ik graag bij jullie willen zijn. Al was het maar een uurtje. Nog een half jaar en dan hopen we jullie te zien in de Filipijnen. Hou van jullie, kus kus

• 24 Juni 2014 - 21:07

Robin:

Dat was vast heerlijk om even met familie van thuis te zijn! Ik vindt echt dat jullie veel te lang weg zijn.
    Maja hopelijk vliegt de tijd een beetje....
    Kus robin

• 26 Juni 2014 - 00:52

Mandy:

Het was heerlijk en inderdaad 2 prachtige tatoeëringen erbij en jij hebt zelf ook een deel mogen tatoeëren erg speciaal.

• 30 Juni 2014 - 11:58

Michelle:

Hee hee,
    efe weer gezellig met de familie op stap!
    leuk weer even bijkletsen en leuke dingen doen.
    Veel plezier nog schatten! xx

• 12 Juli 2014 - 15:17

Rob:

Wat lekker lieve schat kinderen, lekker met elkaar zijn!!!! nog even en dan kunnen wij ook weer mooi met elkaar op pad! gefeliciteerd met mel zijn verjaardag!!!!! Xxxxxx

• 30 Juli 2014 - 17:39

Nikita:

Heel kels!! Wat leuk om al die verhalen te lezen van jullie!!!
    Zo te zien hebben jullie het naar jullie zin!!!
    Heel veel plezier nog daar en ik kijk uit naar nog meer verhalen van jullie!!

Xxx nikita

• 20 Mei 2015 - 19:20

Tim:

wow, zo zie/spreek je elkaar jaren niet meer. ben je voor je nicht op waarbenjijnu aan het kijken. en ik weet niet hoe, maar ineens kwam ik hieruit. Ik moest even lang kijken en denken voor dat ik het zag. hoezo raar. Heb gelijk jullie verhalen en mooie foto's gezien. VETTE reis! hoop dat jullie het erg leuk hebben/gehad. Lijkt me leuk om een keer bij te praten kels! ben benieuwd hoe je leven er nu uitziet. je hebt mijn mail. groetjes tim