het begin - Reisverslag uit Perth, Australië van mel en kelsey - WaarBenJij.nu het begin - Reisverslag uit Perth, Australië van mel en kelsey - WaarBenJij.nu

het begin

Door: kelsey

Blijf op de hoogte en volg mel en kelsey

16 Februari 2013 | Australië, Perth

Eindelijk aangekomen na een Mega lange vlucht, zitten we 30 km vanaf perth bij Debbie en Michel, vrienden van mijn moeders. Op onze slippers te genieten van de warmte en dankzij onze jetlag niet veel van de dag meegemaakt want het is al snel donker hier. Fotos plaatsen is een gedoe vanaf de tab dus hopelijk hebben we dat binnen kort door! Deze week perth bezoeken en aan de slag voor het vinden van een leuke camper!

  • 16 Februari 2013 - 17:15

    Annemiek:

    Blij om van jullie te horen. Boven rusland nog een meteoriet gezien? Je rijbewijs kwam gelukkig ook weer boven water, dacht al dat jullie het mee hadden want hier lag niks? Nou eerst ff lekker uitrusten en bijkomen en dan er op uit, groetjes en een dikke kus van ons xxx

  • 16 Februari 2013 - 18:47

    Jeroen:

    Blij dat jullie aangekomen zijn en leuk jullie ff gezien te hebben op skype
    Groetjes van ons allemaal en het duurt nog een week voordat opa en oma internet hebben
    Ze gaan zelfs een ipad kopen om jullie te kunnen volgen de wonderen zijn de wereld nog niet uit
    Xxxxxxxxxxxxx

  • 16 Februari 2013 - 20:22

    Hannie:

    wat vind ik dit leuk, reken er maar op dat ik jullie iedere dag volg
    .
    heel veel plezier daar.
    groetjes Hannie

  • 16 Februari 2013 - 20:37

    Mandy Mienes:

    Ja schatties, leuk hoor de start van de website. En mooi jullie ff gezien te hebben daar, wat doet die Nexus het goed zeg. Ik zie de camper met volle verwachtingen tegemoet. Brrrrrrrr koud hier hoor.
    xxx Mama en Sandra

  • 17 Februari 2013 - 22:17

    Whitney:

    Hey schatties! Blij dat jullie veilig zijn aangekomen had je moeder al ff gebeld! Heel veel plezier, en hoop ook dat jullie het snel door krijgen met de foto's haha want ben wel erg benieuwd! Dikke kus, Whitney

  • 18 Februari 2013 - 04:48

    Marina Van Der Lende:

    Hi Mel en Kelsey,
    Wat een leuk dat jullie nu in Australie zijn! We gaan jullie ook op de voet volgen tot jullie hier zijn. Veel plezier daar in WA.
    Heel veel groetjes en liefs, Jelle, Marco, Rory en Marina

  • 19 Februari 2013 - 18:46

    Mandy Mienes:

    Wow Kelsey en Mel, wat een gezellige en mooie foto's. Hoe heet die gele vogel. Dat wil Sandra natuurlijk weten, ik kijk dan weer meer naar jullie ;). Jullie hebben het maar goed daar bij Michel en Debbie. Gelukkig wordt er dus ook geklust in de tuin.

  • 05 Juni 2020 - 18:01

    Fred Eybergen:

    Hallo Mel en Kelsey,
    Jullie kennen mij niet maar ik ben op zoek naar een oud schoolgenoot van me uit Zwolle. Ze heet Marina van der Lende. Ik weet dat ze lang geleden richting Perth is vertrokken en ik trof mogelijk haar bericht in reactie op jullie reis naar Australië in 2013. Dit is de enige internetlink die ik kon vinden naar haar.Hopelijk kunnen jullie me aan haar email adres helpen. Hartelijke dank
    Fred Eybergen, Gouda NL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Nieuw Zeeland

land nummer 2!

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

familie op de thee!

07 Januari 2014

gesetteld

19 December 2013

meer fotos

12 December 2013

zuider eiland

20 November 2013

wellington
mel en kelsey

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1255
Totaal aantal bezoekers 22231

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 12 Augustus 2014

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: